Quantum Break Sistem Gereksinimleri

12 Şubat 2015 güncellendi – Yeni habere göre oyunun sistem gereksinimleri güncellendi ve önerilen sistem gereksinimleri düşürülüp, ultra sistem gereksinimleri, önerilen sistem gereksinimlerinin yerine geçti. Aşağıdaki görselden ve tablodan en güncel sistem gereksinimlerini görebilirsiniz.
QUANTUM BREAK SİSTEM GEREKSİNİMLERİ
Quantum Break Sistem Gereksinimleri
En Düşük (minimum) Gereksinimler:

İşletim Sistemi: Windows 10’un 64-bit sürümü
İşlemci: Intel Core i5-4460, 2.70GHz yada AMD FX-6300
Bellek (ram): 8 GB
Ekran Kartı: NVIDIA GeForce GTX 760 veya AMD Radeon R7 260x
Ekran Kartı Belleği: 2 GB
Disk alanı: 55 GB
DirectX: DirectX v12 
Önerilen Gereksinimler:

İşletim Sistemi: Windows 10’un 64-bit sürümü
İşlemci: Intel Core i5 4690, 3.9GHz yada eş değerde AMD işlemci
Bellek (ram): 16 GB
Ekran Kartı: NVIDIA GeForce 970 veya AMD Radeon R9 390
Ekran Kartı Belleği: 4 GB
Disk alanı: 55 GB
DirectX: DirectX v12 
Ultra (maximum) Gereksinimler:

İşletim Sistemi: Windows 10’un 64-bit sürümü
İşlemci: Intel Core i7 4790, 4GHz yada eş değerde AMD işlemci
Bellek (ram): 16 GB
Ekran Kartı: NVIDIA GeForce 980 Ti veya AMD Radeon R9 Fury X
Ekran Kartı Belleği: 6 GB
Disk alanı: 55 GB
DirectX: DirectX v12
Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 yorum :

Yorum Gönder